Cloud riešenia
Microsoft Office 365
Brána k modernej firme na cloude
Microsoft Office 365 už nie je len Word, Excel, Outlook, PowerPoint alebo OneNote, ako sme ho donedávna poznali. Zabudnite na časy, keď ste si kupovali krabicu so softvérom a po každej väčšej aktualizácii ste si museli zakúpiť novú verziu.
Čo sa vlastne zmenilo? Office 365 označuje skupinu programov a služieb, ktoré sa starajú o chod modernej firmy. Je to cloudový nástroj, a zároveň cloudové úložisko všetkých firemných údajov. Je úplne jedno, aká veľká je vaša spoločnosť alebo aké máte nároky na prácu s dátami a ich bezpečnosť: kancelársky balík Office 365 sa stane chrbticou vašej firmy.
Nová generácia Microsoft Office 365 okrem známych programov obsahuje aj nové aplikácie, ako je OneDrive, Skype for Business, SharePoint, Teams, Forms, Delve, Flow a samozrejme vynikajúci Exchange Online (maily v cloude).
Všetky súčasti Office 365 sú inteligentne prepojené a spolupracujú. Môžete v ňom vytvárať tímy zamestnancov (Microsoft Teams), ktorí spolupracujú na projektoch. Vďaka Office 365 budú komunikovať omnoho efektívnejšie, ako im to v minulosti umožnil klasický e-mail. História komunikácie sa, samozrejme, ukladá a je pre vás vždy spätne dostupná. To je len špička ľadovca nových možností, ktoré prináša cloudový nástroj Office 365.
V IT & T sme špecialisti na cloud a Microsoft Silver Cloud Partner. Umožníme vám prenajať si Office 365 služby na mesačnej báze (model CSP) bez akejkoľvek viazanosti. Vďaka tomuto modelu spoplatnenia môžete flexibilne meniť rozsah služieb a počet licencií podľa aktuálnych potrieb. Napríklad, zvýšenie alebo zníženie počtu zamestnancov sa vo vašich mesačných nákladoch prejaví okamžite.
Chcete vo svojej firme zaviesť Office 365 a neviete, kde začať? Neváhajte nás kontaktovať. Poskytujeme profesionálne služby v oblasti nasadenia a migrácie do prostredia Office 365.
Prečo prejsť na firemný Microsoft Office 365?
Vďaka Office 365 už nepotrebujete žiadne „železo“, úplne sa zbavíte serverov a káblov. Office 365 dokáže nahradiť plnohodnotne emailový server (Exchange Online), ako aj súborový server (SharePoint).
Vaši zamestnanci môžu pracovať odkiaľkoľvek, kedykoľvek a z rôznych zariadení (smartfóny, tablety, počítače, notebooky, Apple zariadenia). Aplikácia OneDrive vám poskytne 1TB úložného miesta pre svoje dokumenty pre každého používateľa. Úložisko v cloude neustále synchronizuje dáta medzi všetkými vašimi zariadeniami, takže vy a vaši kolegovia máte vždy najnovšiu verziu súborov bez ohľadu na to, kde pracujete a ktoré zariadenia používate.
- Office 365 funguje rovnako dobre pre Windows, MacOS, iOS aj Android.
- Jednoduchá a prehľadná správa licencií. Nepotrebujete uchovávať a evidovať sériové kľúče ako kedysi.
Úprava a spolupráca na rovnakom dokumente v reálnom čase, pričom na jednom dokumente dokáže naraz pracovať aj viacero kolegov. Táto funkcionalita výrazne zvýši produktivitu práce vašich kolegov.
V rámci jednej licencie Office 365 si môžete nainštalovať kancelársky balík Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint a iné) až na päť rôznych zariadení. Zároveň máte k dispozícii vždy najaktuálnejšiu verziu Office balíka. Váš Office nikdy nezostarne, ako tomu bolo kedysi.
- Aplikácia OneNote je miesto, kde môžete ukladať svoje poznámky, fotografie, videá, výkresy alebo ručne písané poznámky. Ak pracujú viacerí v rovnakom poznámkovom zošite, aplikácia sa automaticky sama synchronizuje v priebehu niekoľkých sekúnd medzi všetky zariadenia.
- Komunikačné aplikácie Skype for Business a Teams vám umožnia stretávať sa s kolegami alebo partnermi online bez ohľadu na to, kde sa nachádzate. Môžete vykonávať efektívne stretnutia bez toho, aby ste strácali čas cestovaním. S tou istou skupinou ľudí viete v jednej sekunde četovať (chatovať) a v druhej sekunde viesť konferenčný hovor. Zabezpečenie účasti všetkých kolegov v jednej miestnosti môže byť s rastúcou spoločnosťou náročné. Vďaka video hovorom cez Skype alebo Teams v HD rozlíšení to nie je problém.
- Pomocou nástrojov Business Intelligence (Power BI) môže vaša organizácia premeniť obsiahle obchodné údaje na ľahko zrozumiteľné prehľady a prijímať rozhodnutia na základe informácií, aby si udržala svoj krok pred konkurenciou.
- Možnosť pružnej zmeny počtu licencií na mesačnej báze (zvyšovať, ale aj znižovať podľa počtu zamestnancov).